ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
آمیخته بازاریابی که برای یک شرکت خدماتی مناسب است عبارت است از آمیخته 4P+3P
Product : مشخص می کند که محصول ما چه ویژگی هایی باید داشته باشد تا یک محصول جذاب برای مشتری به حساب آید ووارد سبدخرید مشتری شود.
Price : قیمت خود رابایدبه نحوی انتخاب وتحلیل کنیم که مشتری قدرت خرید داشته باشد ، ارزش خرید داشته باشد و ازلحاظ قیمت رقبا هم رقابتی باشد.
Place : مکان و شرایط فروش محصول یا خدمات خود را مشخص کنید.همچنین از مکان وشرایط و نحوه فروش رقبا کاملا اطلاع داشته باشید.
Promotion : چه تبلیغاتی و کجا باید کرد که مشتری را جلب آگهی خود کنیم . طراحی آگهی چقدر مفهوم خدمات شما را میرساند،رقبا چه تبلیغاتی کرده اند و بازخورد مشتریان با آنها به چه صورت است.
People : نیروی فروش خوب بسیار اهمیت دارد تا مشتری بتواند به خدمات شما اعتماد کند.
Processes : فرآید فروش و خدمات شرکت با ید سریع- خوب – جذاب برای مشتری باشد.
Physical Evidence : دکور و پوشش شما باید سازگار با اهداف ،محصول و خدمات شما باشد.