اصول بازاریابی به روش مایکل پورتر

اصول بازاریابی و فروش

اصول بازاریابی به روش مایکل پورتر

اصول بازاریابی و فروش

آمیخته بازاریابی که برای یک شرکت خدماتی مناسب است عبارت است از آمیخته 4P+3P

 

 

آمیخته بازاریابی که برای یک شرکت خدماتی مناسب است عبارت است از آمیخته 4P+3P

 

 

 

 

 

 

Product : مشخص می کند که محصول ما چه ویژگی هایی باید داشته باشد تا یک محصول جذاب برای مشتری به حساب آید ووارد سبدخرید مشتری شود.

 

Price : قیمت خود رابایدبه نحوی انتخاب وتحلیل کنیم که مشتری قدرت خرید داشته باشد ، ارزش خرید داشته باشد و ازلحاظ قیمت رقبا هم رقابتی باشد.

 

Place : مکان و شرایط فروش محصول یا خدمات خود را مشخص کنید.همچنین از مکان وشرایط و نحوه فروش رقبا کاملا اطلاع داشته باشید.

 

Promotion : چه تبلیغاتی و کجا باید کرد که مشتری را جلب آگهی خود کنیم . طراحی آگهی چقدر مفهوم خدمات شما را میرساند،رقبا چه تبلیغاتی کرده اند و بازخورد مشتریان با آنها به چه صورت است.

 

  

 

 

 

People : نیروی فروش خوب بسیار اهمیت دارد تا مشتری بتواند به خدمات شما اعتماد کند.

 

Processes : فرآید فروش و خدمات شرکت با ید سریع- خوب – جذاب برای مشتری باشد.

 

Physical Evidence : دکور و پوشش شما باید سازگار با اهداف ،محصول و خدمات شما باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.